MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV na żywo? Nie, to MC.CC na scenie! MC.CC zawsze dostarcza występ pełen energii i niezapomniany, który sprawia, że publiczność chce więcej! SG napakowany potężnymi ruchami! DJ MC.CC jest gotowy zrzucić beat na boisku! Sprawdź go teraz! Ten pakiet zawiera: -Postać – MC.CC -Bilet do Skrzyni Rozwoju MC.CC ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / jednorazowego użytku elementy gry, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet zostanie wysłany do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Przepustkę Postaci, MC.CC zostaje wymieniony na określoną ilość punktów.