Maze: Path of Light - Wild Constellations
Dzięki temu DLC odblokujesz 5 nowych konstelacji: – Konstelacja Wydry – 6 labiryntów – Konstelacja Chrząszcza – 8 labiryntów – Konstelacja Żaby – 6 labiryntów – Konstelacja Kwiatu Łąkowego – 7 labiryntów – Konstelacja Barana – 9 labiryntów Zatrać się w ostatecznej przygodzie wśród labiryntów.