Maze: Path of Light - Forest Constellations
Dzięki temu DLC odblokujesz 5 nowych konstelacji: – Konstelacja Sowy – 6 labiryntów – Konstelacja Wilka – 8 labiryntów – Konstelacja Liścia Klonu – 6 labiryntów – Konstelacja Pszczoły – 7 labiryntów – Konstelacja Niedźwiedzia – 9 labiryntów Zatrać się w ostatecznej przygodzie wśród labiryntów.