Mayhem in Single Valley
Czasem wstaje się lewą nogą, a innym razem wywołuje się omyłkowo apokalipsę. Oto Jack, mały rozrabiaka ze zwichrzoną rodzinką, niezawodną procą i olbrzymim niefartem. W tej pełnej akcji, naszpikowanej łamigłówkami grze przygodowej z elementami akcji przyjdzie ci: przepłynąć tratwą trujące rzeki, zaliczyć lekcję w podstawówce dla duchów, sklonować się, a nawet pokonać zdradliwy szlak na drodze do uzyskania aprobaty ojca.