Mayhem in Single Valley PC
Czasem wstaje się lewą nogą, a czasem wywołuje się omyłkowo apokalipsę. Poznaj Jacka, małego rozrabiakę ze zwichrzoną rodzinką, olbrzymim niefartem i niezawodną procą przy boku. W tej przygodowej grze akcji tylko ty zdołasz powstrzymać zastępy potworów w sądnym dniu w samą porę, by wrócić do domu na obiad. Ocal świat i utrzymaj miasteczko w szwach – Nie jest łatwo być samotnym bohaterem spokojnego miasteczka. Kiedy w Single Valley zaczyna się walić i palić, zaczynasz poznawać sekrety swojego rodzinnego miasteczka. Skrywana rodzinna tajemnica, osobliwe fakty o sąsiadach czy gra przygodowa, która puszcza oko do graczy bezpośrednio na stronie sklepu Steam? To zaledwie wierzchołek góry lodowej. Apokaliptyczne monstra też mają uczucia – Istoty, na jakie natkniesz się w Single Valley, mają własne upodobania i awersje – wystarczy przez chwilę je podpatrzeć w trakcie, gdy coś niszczą. Zabicie ich nie zawsze okazuje się najlepszą taktyką, czasami popłaca pogłówkować i wykorzystać ich zachowanie przeciwko im samym! Hej, przynajmniej koniec świata to też dobry pretekst do rozwiązania nietuzinkowych łamigłówek – rzeczywistość Single Valley zaczyna trzeszczeć w szwach! Aby wszystkich ocalić, przyjdzie ci: przepłynąć tratwą trujące rzeki, zaliczyć lekcję w podstawówce duchów, sklonować się, a nawet pokonać zdradliwy szlak na drodze do uzyskania aprobaty ojca.