Maximus
Udowodnij swe męstwo, dzierżąc w dłoni Maximusa. Ten przedmiot najlepiej nadaje się dla postaci poziomów 5-10. Uwaga: ten element NIE jest częścią Przepustki Sezonowej, która zawiera JEDYNIE Zestaw Pancerza Twórcy, Kuźnię Otchłani oraz Władcę Demonów Beliala. Więcej szczegółów na stronie darksiders.com.