Maverick
Wyposażony w lekką drewnianą kolbę i cyfrowy wyświetlacz umożliwia korzystanie zarówno jako karabin szturmowy jak i karabin snajperski. Jako karabin szturmowy przełącza się na ogień ciągły z wysoką siłą i zasięgiem, jako snajperski posiada skuteczną lunetę i półautomatyczny ogień.