Mate'Morphosis
Rozwiązuj zagadki, stając się bierkami, które pokonasz, w strategicznej i wymagającej wersji klasycznych szachów. Planuj strategię i zwyciężaj w wymagającej wersji klasycznej gry planszowej. Mate'Morphosis to gra logiczna inspirowana szachami, oparta na koncepcji stawania się bierkami, które zbijasz. Przechytrz każdą planszę, dostosuj się do zmieniającej się mechaniki i wytrop króla przeciwnika na każdym etapie. Zamiast dowodzić wieloma bierkami, musisz poruszać się po planszy z jedną bierką gracza, która przekształca się w rodzaj bierki, którą właśnie pokonałeś. Przejdź od pionka do skoczka, gońca lub wieży, aby wyeliminować królową i wreszcie uzyskać swobodę ruchu niezbędną do zamatowania króla. Twoja trasa zmienia się z każdym ruchem. Ucz się w trakcie gry, nawet jeśli nie jesteś mistrzem klasycznych szachów. Ciesz się retro grafiką 2D w stylu pixel art i trudnymi, ręcznie stworzonymi wyzwaniami z szybkimi restartami, szybkim tempem strategicznym i stopniowym wzrostem trudności na dziesiątkach unikalnych etapów.