MasterChef: Learn to Cook! - Vegetables & Grains
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Duże ilości warzyw i zbóż! - Nowy unikalny obierak - 2500 monet prestiżu Udowodnij, że jesteś numerem jeden w kuchni!