MasterChef: Learn to Cook! - Meat, Dairy & Seafood
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Duże ilości mięsa, nabiału i owoców morza! - Nowy unikalny nóż - 2500 monet prestiżu Udowodnij, że jesteś numerem jeden w kuchni!