Mass Effect: Geneza 2 to interaktywny komiks produkcji Dark Horse Comics i BioWare. Dzięki niemu wrócisz do kluczowych decyzji gier Mass Effect i Mass Effect 2 - tych, które wpływają na ostatni rozdział tej trylogii. Do gry w Genezę 2 wymagane jest posiadanie Mass Effect 3.