Mass Effect 3: Z prochów
Odkryj zapomniane tajemnice przeszłości i zwerbuj proteańskiego członka drużyny w Pakiecie Proteańskim. Dodatkowo otrzymasz też nowy wygląd dla każdego towarzysza! UWAGA: Egzemplarze Edycji Kolekcjonerskiej Mass Effect 3 zawierają kod na pobranie tej zawartości.