Rozszerzenie gry wieloosobowej Rebelia otwiera dwa nowe fronty w walce ze Żniwiarzami: zbiornik w dżungli przy Bazie Nefryt i Bazę Bogini na Thessii. Dostępne w grze pakiety uzupełnień obejmują teraz trzy nowe bronie, sprzęt, przedmioty do zużycia oraz sześć nowych klas: quariańskiego inżyniera i szpiega, vorcha żołnierza i strażnika oraz adepta i szturmowca Feniksa. Batalia trwa - utrzymuj front!