Rozpętaj piekło z Pakietem Ostrzał! Dodaje on siedem broni do wykorzystania w kampanii gry jednoosobowej: karabiny snajperskie Indra i Krysae, karabinek Reegar, karabin bojowy Błotniak, pistolet maszynowy gethów, a także zupełnie nowy pistolet maszynowy Karzyciel Krwawej Hordy i karabin przeciw-syntetyczny Adas!