Rozszerzenie gry wieloosobowej Odrodzenie to dwie nowe mapy: księżycowa (Baza Kondor) i na tamie (Baza Hydra). Do pakietów uzupełnień mogą też teraz trafić nowe klasy - Batariański Strażnik, Batariański Żołnierz, Geth-Łowca, Inżynier Gethów, Krogański Wódz-w-Boju i Egzekutorka Asari. Dostępne są też trzy nowe bronie i cztery elementy wyposażenia poprawiające obrażenia, stabilność broni i regenerację tarcz. Wyprowadź swój kontratak już dziś!