W mrocznych zakamarkach przestrzeni czai się coś na tyle potężnego, żeby zabić Żniwiarza. Shepard stara się odkryć najlepiej strzeżoną tajemnicę galaktyki, zanim Żniwiarze na zawsze ją zlikwidują. Czy ośmielisz się stawić czoło Lewiatanowi?