[Uwaga: Ta zawartość do pobrania jest podzielona na 2 pakiety. Część 2 jest dostępna bez dodatkowych opłat i jest wymagana do gry.]Komandor Shepard i załoga Normandii otrzymują zasłużony urlop, ale wypoczynek nie potrwa długo. Walcz z nowym złoczyńcą i odnów kontakty ze starymi przyjaciółmi z Mass Effect 1 i 2.