Mass Effect 2
W galaktyce znikają całe ludzkie kolonie. Komandor Shepard musi zwerbować elitarny oddział, złożony z najniebezpieczniejszych i najbardziej uzdolnionych ekspertów galaktyki, i poprowadzić ich w bój w najbardziej niebezpieczne rejony galaktyki, z których mogą już nie powrócić. Ściągaj nowy sprzęt i misje, aby kontynuować przygody nawet po zakończeniu głównej historii. Mówi się, że to misja samobójcza. Udowodnij, że tak nie jest.