Marvel’s Avengers – Edycja Ostateczna
Zbierz drużynę Najpotężniejszych Bohaterów Ziemi, wyzwól swoją moc i spełnij bohaterskie marzenia. Marvel’s Avengers to trzecioosobowa, przygodowa gra akcji o epickim rozmachu, która łączy filmowy sposób przedstawiania wydarzeń z rozgrywką dla pojedynczego gracza lub kilku graczy w kooperacji*. Stwórzcie drużynę składającą się z maksymalnie czterech graczy, opanujcie nadzwyczajne zdolności, spersonalizujcie zastępy bohaterów i obrońcie Ziemię przed narastającymi zagrożeniami. Marvel’s Avengers zaczyna się w Dniu A, kiedy to Kapitan Ameryka, Iron Man, Hulk, Czarna Wdowa i Thor otwierają nową, zaawansowaną technologicznie kwaterę główną Avengersów w San Francisco. Uroczystości kończą się tragicznie, gdy nieznany wróg doprowadza do katastrofalnego wypadku i gigantycznych zniszczeń. Obwiniani za wszystko Avengersi rozwiązują grupę. Pięć lat później wszyscy superbohaterowie są wyjęci spod prawa, a świat znajduje się w niebezpieczeństwie. Zdeterminowana młoda kobieta, Kamala Khan, postanawia na nowo zjednoczyć i odbudować Avengersów, by powstrzymać tajemniczą organizację o nazwie AIM. Marvel’s Avengers zapewnia ostateczną rozgrywkę z udziałem Avengersów oraz przygodę, która wysyła bohaterów w kosmos, do ukrytego królestwa Wakandy czy do apokaliptycznej alternatywnej przyszłości. Zbierz obsadę 11 niepowtarzalnych bohaterów i odzyskaj ich moce, a następnie walcz z AIM solo lub online, ze znajomymi. Odblokuj potężne umiejętności i nowe wyposażenie dla każdego z Najpotężniejszych Bohaterów Ziemi, by móc wybrać opcje zgodnie ze swoim stylem gry. Elastyczny system walki, dynamiczne skalowanie poziomu trudności, a także możliwość personalizowania sprzętu i umiejętności zapewnią wyjątkowy styl gry każdemu bohaterowi. Edycja Ostateczna zawiera ponad 400 klasycznych, ulubionych przez fanów i całkiem nowych strojów inspirowanych ponad 80 latami historii Marvela – to dzięki nim spersonalizujesz swoich kultowych bohaterów. Edycja Ostateczna zawiera wszystkie udostępnione misje i bohaterów DLC. * Do gry wieloosobowej wymagany dostęp online.