Marvel vs. Capcom: Infinite - Ultimate Hawkeye Costume
Ta wersja Hawkeye z alternatywnej rzeczywistości także jest znakomitym strzelcem, ale ma dodatkowo poprawiony wzrok i korzysta z innych ulepszeń.