Marvel vs. Capcom: Infinite - Thanos Annihilation Costume
Thanos dość długo pozostawał w ukryciu, ale kiedy powrócił za sprawą Fali Anihilacji, zamiast klasycznego stroju nosił te wyrafinowane szaty.