Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Spider-Man Costume
Doktor Octopus uważał, że będzie lepszym Spider-Manem dzięki dodatkowym ramionom i agresywnej technologii, ale Peter Parker wie, że najważniejsze jest, kto kryje się pod maską.