Marvel vs. Capcom: Infinite - Spencer Gottfried Costume
Wykorzystując skradzione informacje, Gottfried Groeder zbudował własną bioniczną rękę, dzięki której kilka razy udało mu się skutecznie dopiec Spencerowi. Gdyby Spencer przywdział strój Gottfrieda, wyglądałby właśnie tak!