Marvel vs. Capcom: Infinite - Sigma
Umożliwia granie Sigmą w drużynie w grze Marvel vs. Capcom: Infinite. Zawiera dodatkowy wyjątkowy strój Sigmy. Wymaga gry Marvel vs. Capcom: Infinite (brak w pakiecie).