Marvel vs. Capcom: Infinite - Joe Fixit Costume
Wewnętrzne demony Bruce'a Bannera przybierają różne formy. Jedną z nich jest Joe Fixit – antybohater o dobrych chęciach, który dba o porządek na ulicach.