Marvel vs. Capcom: Infinite - Ghost Rider Outlaw Costume
Bez względu na to, czy jest to współczesność (rok 2099) czy czasy Dzikiego Zachodu, Ghost Rider dokonuje zemsty w imieniu tych, którzy nie mogą tego zrobić sami.