Marvel vs. Capcom: Infinite- Captain America Gladiator Costume
Nawet na planecie, na której nikt nie słyszał o Ameryce, Steve Rogers nosi czerwone, białe i niebieskie barwy, walcząc z niezliczonymi przeciwnikami Hulka.