MARVEL RIVALS – Pakiet wyboru
Zawiera kostium dla Venoma! Wykonuj dodatkowe misje, by odblokować ekskluzywne nagrody, w tym plakietkę Venoma, wyjątkowy spray, 200 chronożetonów i 1 monetę wydarzenia. Monetę zamienisz w sklepie na dowolny kostium! Ten pakiet można zdobyć tylko raz. Jeśli kupisz go ponownie, mając go już w posiadaniu, otrzymasz 300 kryształów.