MARVEL RIVALS – 2180 KRYSZTAŁY
Po zakupie otrzymasz 2180 kryształy. Jest to waluta w grze Marvel Rivals, za którą możesz kupować przepustki bojowe, a także kostiumy, spraye i inne godne superbohaterów elementy kosmetyczne dostępne w sklepie.