MARVEL Cosmic Invasion - Cyclops & The Thing
KAMIENIEM ICH I PROMIENIEM! Do walki z Annihilusem dołączają dwaj nowi superbohaterowie! Wcielcie się w Thinga z Fantastycznej Czwórki oraz Cyclopsa z X-Menów, a także w 15 innych superbohaterów dostępnych w podstawowej wersji gry. DO MNIE, MOI X-MENI! Wysłuchaliśmy waszych próśb: bezkompromisowy przywódca X-Menów wkracza do walki! Znane promienie energii kinetycznej Cyclopsa przebiją się przez Falę Zagłady. Ponieważ można je wystrzeliwać również po skosie, Cyclops będzie idealnym wyborem do walki z przeciwnikami w powietrzu – i ataków z zaskoczenia. CZAS NA ŁOMOT! Najsilniejszy członek Fantastycznej Czwórki wkracza do akcji, wykorzystując swoją wielką moc zyskaną dzięki promieniowaniu kosmicznemu, by chwytać wrogów. Dzięki zaskakującej zwinności, która pozwala mu przemieszczać się po różnych terenach i zaskakiwać wrogów, ten były as lotnictwa z radością przyjmuje nową rolę nieustępliwego obrońcy rodziny i sojuszników, stając się niezbędnym nabytkiem dla każdej drużyny. Cyclops i Thing tworzą idealny duet, który doskonale radzi sobie zarówno w walce naziemnej, jak i z wrogami w powietrzu. Czekajcie na więcej informacji o drugiej dużej aktualizacji, która pojawi się jeszcze w tym roku – znajdzie się w niej nowy tryb gry oraz dwie nowe grywalne postacie!