Marsupilami 2 – Salsa Palombia
Czy uda ci się podążyć za rytmem… czy padniesz ofiarą przeklętego tańca? Dziwna melodia rozbrzmiała w Palombii… i wszystkie zwierzęta nagle zaczęły tańczyć, pozostawiając za sobą chaos! Istotą stojącą za tym szalonym rytmem jest nikt inny jak Mummy Queen, która powróciła z Land of the Dead ze swoimi sługami, aby zagrać koszmarny koncert z katastrofalnym crescendo. Pomóż Marsupilami uratować Palombię przed Mummy Queen i jej sługami! Szybka platformówka 2D Przemierz 4 tętniące życiem światy w tej pełnej energii platformówce! Od kolorowej dżungli po tętniące życiem miasto – szukaj wskazówek prowadzących do kryjówki Mummy Queen. Podejmuj coraz bardziej wymagające wyzwania, prowadzące do ostatecznego starcia z Mummy Queen. 3 Marsupilami, 3 umiejętności Opanuj unikalne umiejętności każdego Marsupilami. Zmieniaj postacie, aby szybować w powietrzu, uderzać wrogów lub przeskakiwać przez przeszkody i odkrywać sekrety poszczególnych poziomów. Wybieraj Marsupilami mądrze, a może znajdziesz jakiś ukryty poziom! Przeżyj przygodę w lokalnym trybie kooperacyjnym Możesz grać ze znajomym lub w pojedynkę i mierzyć się z wyzwaniami Bitewnych Dojo oraz rywalizować w minigrach stworzonych z myślą o przyjacielskim współzawodnictwie. Zanurz się w barwnym, tętniącym życiem uniwersum wiernym marce Marsupilami Odkrywaj niezapomniane miejsca, stawiaj czoła zapadającym w pamięć bossom i znajduj ukryte poziomy, a to wszystko w dynamicznej, pełnej zabawy atmosferze dla graczy w każdym wieku.