Marisol Efficient Pack
Poznaj Marisol, najbardziej zaufaną przyjaciółkę Nathana i doświadcz chemii między nią a jej kolegą z drużyny! Zdobądź 125 punktów z P1 Marisol. Cóż za wydajna oferta! Ten pakiet zawiera: - Postać - Marisol - 125 punktów - Marisol Hair No.3 - Marisol Theme No.3 - Marisol Nametag - Marisol Growth Box Ticket x15 - Marisol FS Platinum Pack x3 *Jeśli kupiłeś, pakiet nie może zostać zwrócony, ponieważ zawiera jednorazowe/jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Jeśli posiadasz Marisol, Marisol jest wymieniana na 50 punktów po otwarciu pakietu. *Po zakupie nie możesz kupić Marisol Character/Legendary Pack DLC.