Marisol Character Pack
Poznaj Marisol, najbardziej zaufaną przyjaciółkę Nathana, i doświadcz jej chemii z jej kolegą z zespołu! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Marisol ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Marisol ×5 *Po zakupie pakietu nie podlega on zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli już posiadasz Marisol, Marisol zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów. *Elementy pakietu i sprzedaż mogą być zmienione lub zakończone bez uprzedzenia.