Mapa: Wieża zegarowa
Przybycie roju do tego zapomnianego centrum miasta sprawiło, że z miejsca zaniedbanego obróciło się ono w całkowitą ruinę. Aby najszybciej zmierzyć się z wrogiem, warto udać się pod wieżę zegarową, lecz znajdujący się na wzniesieniu ratusz zapewnia mocną pozycję obronną oraz idealne stanowiska snajperskie, co pozwala łatwiej przejąć kontrolę nad mapą.