Mapa: Suchy dok
Nadgryziony zębem czasu kadłub tego kontenerowca stanowi teraz schronienie dla grupy, która objęła we władanie pobliski obszar. Przejęcie kontroli nad wysoko umiejscowionymi platformami statku pozwoli na doskonałe wsparcie - ale uwaga, statek jest duży i ciężko go utrzymać w pojedynkę.