Mapa: Strącony kruk
Rozbity królewski kruk oddziela cztery narożniki tego odludnego skrzyżowania. Walki są prowadzone kołowo, a najlepiej radzą sobie ci, którzy współpracują, by szturmować umocnione pozycje.