Mapa: Rdzawica płuc
Ten stanowiący niegdyś dumę marynarki Koalicji krążownik rdzewieje obecnie na dnie wyschniętego zbiornika. Aktywacja wyrzutni zapewni dodatkową ochronę w środkowej części mapy.