Mapa: Ochrona
Wrota skarbca dawnego magazynu Koalicji stoją otworem, wystawiając bezwartościowe teraz złoto na łup. Dostęp do kluczowych obszarów można kontrolować przy pomocy laserowego systemu ochrony skarbca.