Mapa: Machina wojenna
Po ogłoszeniu stanu wyjątkowego w jednej z gęsto zaludnionych osad Koalicji, jej ludność ewakuowano do tej stacji tranzytowej. Obszar wokół torów pozwala na dużo swobody, ale znajduje się w polu rażenia potężnej wieżyczki.