Mapa: Kuźnia - Najazd
Ta fabryka, będąca niegdyś kluczowym elementem przemysłu stalowego Koalicji, spoczywa teraz pod warstwą piasku. Piec do spalania można aktywować z wieży kontrolnej, by spopielić wszystko w jego wnętrzu.