Mapa: Krwawa jazda
Po Dniu Inwazji cywilne centra medyczne działały nieprzerwanie, aby zadbać o schronienie dla ewakuowanych i zapewnić stałą obecność gearów na polu bitwy. Dobrze chronione, ufortyfikowane wysokie obszary w połączeniu ze sporą liczbą przewężeń terenu zapewniają możliwości ekscytującej rozgrywki zarówno podczas ataku, jak i obrony.