Mapa: Hotel
Oblegany hotel Pinion nieraz służył Koalicji jako wysunięta baza operacyjna. Odosobnione wnętrze to dobre miejsce, by włączyć się od flanki do walk toczonych na ulicach, choć nie jest to bezpieczne.