Mangavania 2
Oldskulowa platformówka akcji z grafiką pixel art. Dołącz do przygody jako Yuhiko, młody ninja, który udał się do podziemi, aby znaleźć lekarstwo dla swojego brata. Znajdź duchy w sekretnych miejscach — opowiedzą Ci historię lub doradzą. Przeglądaj lochy, walcz z potworami i poznawaj nowych przyjaciół! Druga część gry zachwyci cię nowymi rodzajami wrogów, świeżymi mechanikami rozgrywki i walkami z niebezpiecznymi bossami. Jeśli chcesz, każdy poziom można również spróbować przejść na czas. Druga część gry jest idealna nie tylko dla tych, którzy już znają czarno-biały świat Mangavania, ale także dla nowicjuszy w serii. Czy młody ninja zdoła uratować swojego brata, a jeśli tak, to jakim kosztem?