Maneater Apex Edition
Maneater Apex Edition Doświadcz chaosu prawdziwego rekiniego RPG dzięki Maneater Apex Edition, który zawiera podstawową grę Maneater oraz DLC Maneater: Truth Quest. Zostań LUDOJADEM Doświadcz niesamowitego power fantasy jako drapieżnik alfa i królowa oceanów – przerażający REKIN! Maneater to gra RPG dla jednego gracza z otwartym światem, w której to TY jesteś rekinem. Zaczynając jako młody rekin, musisz przetrwać w trudnym świecie, powoli wspinając się w górę łańcucha pokarmowego. Następnie zbadasz duży, otwarty świat ze zróżnicowanymi wrogami – zarówno ludzkimi, jak i dzikimi. Znajdź odpowiednie zasoby, które pomogą rekinowi urosnąć i się rozwinąć daleko poza granice wyznaczone przez naturę. Dopasuj przy tym rekina do swojego stylu gry. DLC Maneater: Truth Quest zabiera graczy na zupełnie nową wyspę niedaleko Port Clovis. Zawiera mnóstwo nowych wyzwań, zwierząt, gałęzi ewolucji i innych elementów! Gracze ponownie przejmą kontrolę nad morskim drapieżnikiem alfa. Będą jeść, badać i ewoluować, aby wspiąć się na szczyt łańcucha pokarmowego i odkryć wielką konspirację.