MAN Bus Pack 1
Do wszystkich kierowców autobusów w Seaside Valley! Chcielibyście odświeżyć swoją flotę – najchętniej zupełnie nowymi autobusami? Czy nie mogliście się doczekać nowych modeli od MAN? W takim razie to rozszerzenie jest właśnie dla was! To DLC do Bus Simulator zawiera trzy nowe licencjonowane autobusy od MAN! 12-metrowy MAN Lion’s City A21 czeka wraz z dwiema parami drzwi. MAN Lion’s City A47 ma trochę ponad 10 metrów i jest jednym z najkrótszych autobusów z serii Lion’s City. Dodatkowo, dostaniecie przegubowego MAN Lion’s City A23. Ten nowoczesny, 18-metrowy, 3-osiowy autobus pomieści około 140 pasażerów, którzy mogą dostać się na jego pokład łatwo i szybko dzięki jednym z czterech dostępnych drzwi. Dzięki tej liczbie wychodzenie i wchodzenie do autobusu jest naprawdę efektywne. Oprócz tego warunki pojazdu sprawią, że nawet w godzinach szczytu większość pasażerów będzie mogła wygodnie siedzieć, gdy będziesz podwozić ich tam, gdzie chcą. Rozszerzenie do Bus Simulator wymaga podstawowej wersji gry.