Magnetic: Cage Closed
Magnetic to pierwszoosobowa gra logiczna, w której gracz manipuluje siłami magnetycznymi. Trzonem rozgrywki jest jeden przedmiot: broń magnetyczna. Urządzenie to pomaga nam w przemierzaniu rozległego, śmiertelnie niebezpiecznego, przypominającego labirynt więzienia, do którego nas wtrącono.