Magin: The Rat Project Stories
Magin: The Rat Project Stories rozgrywa się w mrocznym świecie fantasy, w którym magia – zwana esencją – jest powiązana bezpośrednio z pragnieniami i lękami mieszkańców. Kieruj losami Elestera, Magina i doświadczonego zabójcy pracującego dla podziemnej mafii, jak też Tolena, który jest bliski odkrycia, że on także jest zdolny wykorzystywać esencję na swoją korzyść. Wkrocz do dojrzałego, magicznego świata, będącego na skraju rewolucji przemysłowej i całkowitego chaosu. Pokonuj przeszkody, rozgrywaj mądrze karty i odnajdź przeznaczenie w tej wciągającej przygodzie fabularnej. Gra przygodowa – Przemierzaj nastrojowe i tajemnicze miejsca, badając otoczenie i wchodząc w interakcję z przedmiotami. – Staw czoła straszliwym istotom i poznaj niezliczone, złożone postacie, będące potencjalnymi sojusznikami lub wrogami. Mechanika esencji – Zarządzaj esencją, wykorzystując emocje – zarówno w walce, jak i podczas eksploracji. – Stan emocjonalny twojej postaci wpływa zarówno na fabułę, jak i odmienne aspekty mechanik gry. Rozgałęziająca się fabuła – Przenieś się do zimnego i surowego świata fantasy, w którym średniowieczna kultura mierzy się z wynalezieniem napędzanych magią, przemysłowych maszyn, jak też z siłami, które usiłują je kontrolować. – Podążaj za głównymi bohaterami w opowieści o utraconej i odkupionej nadziei, i określi jej finał na podstawie swoich wyborów. Mechaniki systemu kart – Zarządzaj swoją talią i ulepszaj ją w miarę rozwoju fabuły. – Zyskuj specjalne karty na podstawie dokonanych wyborów i pokonanych wrogów. – Wytwarzaj wyjątkowe, obustronne karty esencji w oparciu o emocje, uzupełniając nimi swoją strategię.