Magical Drop VI
Legendarna japońska gra zręcznościowa powraca! Wybierz swoją ulubioną postać - czy będzie to Świat, Nadzorczyni Magicznej Krainy, potężna Sprawiedliwość czy przebiegły Czarny Pierrot? - graj w jednym z wielu dostępnych trybów gry. Rozwiązuj diaboliczne łamigłówki lub pokonuj silnych przeciwników w pojedynkach. Przeżyj przygodę pełną zwrotów akcji w trybie Fabularnym lub Ścieżce Przeznaczenia. Rzuć wyzwanie znajomym i najlepszym graczom online.