Maggie the Magnet
Użyj mocy grawitacji i przyciągania magnetycznego, aby poruszać się po laboratorium i rozwiązywać zagadki! Nie ma nic, co Maggie kochałaby bardziej niż eksperymenty naukowe! Jest animowanym magnesem i posiada moc włączania i wyłączania przyciągania na życzenie. Wyczuwając potencjał odkryć naukowych, otworzyła swoje laboratorium. Teraz brakuje jej tylko jednego, kluczowego komponentu dzielącego ją od zabawy i badań. Potrzebuje kogoś, kto będzie nadzorować eksperymenty! Czy piszesz się do tej roli? Maggie the Magnet to oparta na fizyce gra logiczna, w której cała rozgrywka skupia się wokół jednego przycisku. Przytrzymanie go aktywuje moce magnetyczne Maggie, dzięki czemu leci w kierunku punktu przyciągania magnetycznego, metalowej płytki z przymocowanymi do niej 4 magnesami. Zwolnienie go pozwala Maggie wykonywać wszelkiego rodzaju powietrzne akrobacje, gdy przelatuje nad szczelinami, wykorzystując grawitację i nagromadzony pęd. Rzucaj Maggie po laboratorium i eksperymentuj z unikalnym układem ponad 150 wymagających poziomów!