Madness Beverage
Walcz z demonami Manosa Zostań kosmicznym piratem i walcz z demonami, którym złoczyńca Manos odciął drogę do piekła. Podróżuj do obcych planet, przedzieraj się przez zapomniane jaskinie i mroczne korytarze starych zamków, ale pamiętaj, bądź czujny, bo nigdy nie wiesz, co czai się w mroku! Przetrwaj starcie z demonicznymi hordami i zbieraj potężne napoje, które pomogą ci pokonać Manosa! Jak możesz tego dokonać? Dzięki całemu arsenałowi zabójczych broni i mocnych napojów, które dostarczą ci niezwykłych mocy! Odwiedź Kosmiczny Rynek Kaanatan jest znanym rynkiem kosmicznym, leżącym w samym sercu galaktyki. To w tym miejscu żyją i prowadzą handel najemnicy, bandyci, a nawet dygnitarze. Nie ma w tym więc nic dziwnego, że znajdziesz tutaj dużo ciekawych rzeczy. Nie ważne, czy przyjdziesz w świetle dnia, czy w środku nocy, z pewnością znajdziesz tu coś wyjątkowego. Odszukaj Xeosa, żeby przygotował dla Ciebie magiczne napoje! Znajdź Krople Szaleństwa Zbadaj źródło sygnału radiowego w starym zamku na Neo Valkyrii, odkryj sekrety podejrzanego laboratorium, przedrzyj się przez dziką przyrodę na Alien World i postaraj się nie umrzeć w płomieniach na misji w jaskini lawy. Legendy mówią, że dawniej była ona domem smoków. Ale to tylko stare legendy, prawda? Może sprawdzisz, ile jest w nich prawdy? Zdobądź Krople Szaleństwa i kontynuuj swoją przygodę w kosmosie! Czym się trujesz? Fioletowy, pomarańczowy, niebieski, żółty, zielony… Mamy całą gamę napojów, z których możesz wybierać, a każdy z nich ma swoją wyjątkową moc. Potrzebujesz trochę przestrzeni? Zadaj obrażenia i odepchnij od siebie przeciwników przy pomocy fioletowego napoju. Broń siebie, spowalniaj swoich wrogów, obserwuj ich przez ściany, poruszaj się szybciej i odkryj w sobie niesamowitą potęgę, ale zachowaj ostrożność… Czasem z wielką siłą wiążą się konsekwencje.